Copywriting | Zdenka Linka | 25. 8. 2023
Jak probíhá spolupráce se ZL: content workshopy
Rozhodli jste se, že i vaše firma si zaslouží skvělé texty a chcete si je psát sami. No jo, ale jak na to? A jak kolegy trochu povzbudit?
Zkuste obsahový workshop. Jak vypadá ten v mojí režii, se dozvíte právě tady.
Workshop o copywritingu, contentu a tak vůbec
Jak se zbavit toho, že nejste dost originální?
Na co myslet, když chcete tvořit obsah?
Jak obsah strukturovat?
A co clickbaity?
Na tohle všechno a mnohem víc najdeme odpovědi na workshopu, který připravím na míru vaší firmě. Takhle bude naše spolupráce v ideálním případě vypadat:
-
Poptávka
tenhle pidi formulář a napište mi, co s kolegy chcete tvořit a taky kolik vás bude. Nejlepší poměr cena/výkon/kvalita je u skupiny 5–10 lidí. Dostane se tak na všechny dotazy a máme možnost probrat individuální texty.
VyplňteMenší skupiny umím samozřejmě taky, o to intenzivnější to možná bude, a větší skupiny raději rozdělíme do více termínů. ;-)
- Nabídka
Podle toho, jestli budeme tvořit blog nebo LinkedIn a na základě zkušenosti vašich kolegů připravím nabídku. Obvykle můžete počítat s cenou 3 500 Kč/osoba.
- Odsouhlasení ceny a termínu
Tady už se láme chleba a my řešíme přesný termín workshopu u vás ve firmě. V kalendáři budeme hledat půlden, kdy se budeme věnovat psaní.
- Příprava
Základní osnova workshopu je jasná:
- proč je obsah v B2B důležitý,
- mindset pro psaní/tvorbu,
- základy copywritingu,
- vyhodnocování
- a taky co by to dnes bylo za diskuzi, kdyby nezazněla AI.
Pokud je možnost a čas, pošlu pár otázek pro váš tým, na základě kterých workshop upravím přesně pro vás.
- Workshop
V den D se potkáme a dáme si rychlokurz copywritingu pro byznys lidi. Každý jsme totiž tak trochu psavec, alespoň pokud jste dali někdy nějaký příspěvek na sítě.
- Afterparty
Ha! Napadlo vás pivo nebo prosecco? Na to samozřejmě můžeme zajít také, ale v tomto případě jde spíš o copywriterskou afterparty, takže po workshopu jsem týmu ještě zhruba měsíc k dispozici na krátké dotazy po mailu/LinkedInu.
- Lepší obsah
Výsledek je jasný. Váš tým by měl být po workshopu schopný tvořit obsah, který bude přívětivější ke čtenářům i vyhledávačům a především ho umět tvořit s lehkostí.
Během půl dne
získáte destilát mého
B2B know-how,
doporučení na knihy,
zpětnou vazbu na vaše texty
a spoustu tipů na to,
jak začít tvořit
a přitom si psaní užívat.
Ozvěte se, těším se na nové lidi, obory a dotazy.
Další články
5 detailů, které zlepší váš web
Na firemních webech přežívají drobnosti, které tam už dávno nemají co dělat. Zkontrolujte si, jestli vaše webové stránky taky nepotřebují lehký facelift.
Jak využít texty, které už máte hotové
„Co UŽ ZASE publikovat?!“ Tuhle otázku má občas každý z nás. Dobrá zpráva je, že nemusíme stále dokola vymýšlet kolo. I vy můžete svůj obsah zrecyklovat. Tady je několik tipů, jak na to.
5 tipů pro lepší texty i když nejste copywriter
Říkáte si, že vaše e-maily kolegové nečtou, na LinkedIn se psát bojíte, protože „neumíte psát“ a jakmile máte napsat něco, co uvidí víc lidí, ustrnete? Nejste sami. Dobrá zpráva je, že to tak nemusí zůstat, a vy můžete svoje texty vylepšit, aniž byste museli procházet kurzem copywritingu. Tady je 5 tipů, jak na to.