B2B marketing | Zdenka Linka | 14. 4. 2021
Marketing je všude. I když jdete na rande
Marketing je všude. Dokonce i na tiskové konferenci pana premiéra. Napadlo vás ale někdy, že i takové rande je vlastně marketing? :-)
Tonalita, vizuál, branding, PR
Ano, tohle všechno můžete stihnout během jediného rande. Až zase budeme moci užívat takových radostí jako hospody, bary, koupaliště nebo nedejbože kina a koncerty, vzpomeňte si na má slova. Až se budete chystat na lov, bude z vás na chvíli marketér!
Když se člověk na rande připravuje, většinou řeší svůj zevnějšek - vizuální identitu. Určitě dlouhou dobu předtím buduje svou image na sociálních sítích, ukazuje, jak to u něj vypadá, co má rád, vyjadřuje názory - buduje brand. S vyladěným vizuálem tedy přemýšlí, kam zajít - kdepak asi bude někdo, kdo by měl zájem? Řeší cílovou skupinu a touchpoints (to je terminus tecnicus, vy hříšné duše!).
Když probíhá rozhovor s vyhlídnutým protějškem, volí dobře slova, intonaci, obraty - to je přeci jasná tonalita! No a nakonec poprosí kámoše, aby ho podrželi, až se jich bude ona „oportunita“ ptát na reference - pohlídali si PR.
Takže tady to máte. Marketing děláte, i když o tom možná nevíte. Ve firmě to ale radši přenechte někomu, kdo alespoň tuší a ještě lépe ví mnohem víc o vytučněných pojmech a možná ještě trochu víc! ;-)
Další články
5 detailů, které zlepší váš web
Na firemních webech přežívají drobnosti, které tam už dávno nemají co dělat. Zkontrolujte si, jestli vaše webové stránky taky nepotřebují lehký facelift.
Jak využít texty, které už máte hotové
„Co UŽ ZASE publikovat?!“ Tuhle otázku má občas každý z nás. Dobrá zpráva je, že nemusíme stále dokola vymýšlet kolo. I vy můžete svůj obsah zrecyklovat. Tady je několik tipů, jak na to.
5 tipů pro lepší texty i když nejste copywriter
Říkáte si, že vaše e-maily kolegové nečtou, na LinkedIn se psát bojíte, protože „neumíte psát“ a jakmile máte napsat něco, co uvidí víc lidí, ustrnete? Nejste sami. Dobrá zpráva je, že to tak nemusí zůstat, a vy můžete svoje texty vylepšit, aniž byste museli procházet kurzem copywritingu. Tady je 5 tipů, jak na to.