Webový copywriting

Pro firmy a jednotlivce v B2B

Web, na který se roky nesáhlo. Webová stránka pro nový byznys. Vylepšení textů na firemním webu podle nové strategie.

Ať jste v kterékoli z těchto situací, já, moje zkušenosti a 10 prstů jsme tu pro vás.

Jak vypadá tvorba textů na web se ZL

  • Nejdřív se samozřejmě musíme poznat, vy mi povíte, co potřebujete, já připravím nabídku. Cenu většinou stanovuju projektově. Podmínkou ale je, že znáte rozsah webu. :-) Pokud rozsah nevíte, vymyslíme jinou cestu.

    Termín callu si můžete rezervovat rovnou u mě v kalendáři.

  • V první fázi sbírám podklady, dělám rešerši, zkoumám konkurenci a společně nastavujeme tonalitu. Pokud nemáte strukturu webu, tady ji společně připravíme. Výstupem této fáze je (struktura), 1 natextovaná stránka.

    Cena: 30 % z celkové částky

  • Tady se děje většina práce. Po odsouhlasení předchozí fáze připravuju texty pro zbylé stránky. Vše ukládám na sdílený disk, co stránka na webu, to jeden dokument. Vy texty komentujete a společně je ladíme, dokud neodpovídají tomu, jak a co chcete komunikovat.

    Cena: 50 % z celkové částky

  • Po zpracování vašich komentářů texty finalizuju, předávám korektorovi, dodělávám metadata a vám předávám vše k nasazení.

    Cena: 20 % z celkové částky

  • Během toho, kdy se tvoří design webu, jsem i dál k dispozici pro drobné úpravy a konzultace. Těsně před nasazením vše projdu a otestuju.

Weby z mojí klávesnice

Weby z mojí klávesnice –

Ukázky několika webových stránek, na kterých jsem se v poslední době podílela. Po kliknutí na obrázek se dostanete přímo na daný web.

Pojďme vylepšit váš web

Vyplňte formulář nebo napište rovnou na zdenka@zdenkalinka.cz

Zdenka Linka - Expert na B2B komunikaci, copywriter

Odesláním zprávy souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

FAQs

V jaké podobě texty na web dostaneme?

Texty předávám v Google Doc, kde co dokument, to jedna stránka webu. Vše je naformátované a včetně textů pro tlačítka, formuláře atd.

Jak dlouho tvorba webu trvá?

To vždy záleží na rozsahu webu, složitosti tématu i stavu podkladů. Konkrétní harmonogram si spolu odsouhlasíme v nabídce.

Píšete weby i v angličtině?

Občas ano, primárně ale píšu v češtině. Není ale problém angličtinu napsat taky, nebo alespoň zrevidovat po překladatelích.

Řešíte i grafiku a UX?

UX určitě, proto v návrhu textů dostanete i umístění tlačítek a jejich textaci. Konečná podoba webu ale záleží na grafikovi/UX specialistovi.

Co potřebujete za podklady?

Základem jsou tonalita, USPs vaší firmy, přehled konkurence nebo weby, které se vám líbí. Pak jsou to detaily o službách i vašem týmu. Čím víc, tím líp. Určitě využiju taky SEO analýzu.