5 detailů, které zlepší váš web a zvládnete je upravit sami
Na firemních webech přežívají drobnosti, které tam už dávno nemají co dělat. Zkontrolujte si, jestli vaše webové stránky taky nepotřebují lehký facelift.
1. Vítejte na stránkách...
Už to není tak časté, ale pořád na to sem tam narazím. Tady platí, že i přes veškerou slušnost máte asi 2 vteřiny na to, abyste člověka zaháčkovali. Vítáním to bohužel neuděláte.
Jak na to jít líp? Dejte lidem vědět, s čím jim pomůžete/čeho jich zbavíte/co jim vyřešíte.
2. Jsme nejlepší/lídr v oboru
Tohle si říkáme všichni (někteří šeptem, protože imposter), takže vy se potřebujete co? Odlišit.
Jak na to jít líp? Důkaz místo slibů. Místo „jsme nejlepší“ dejte třeba „důvěřuje nám 500 firem“, místo „jsme lídr“ můžete dát třeba info o tom, že vás zařadil Gartner do svých kvadrantů.
3. Otázky. Spousta otázek
Tady nemám konkrétní příklad, ale schválně se mrkněte na web, kolik tam máte otazníků.
Jak na to jít líp? Osobně vnímám rozdíl mezi tím, kdy se ptáte, a kdy to říkáte. Zvlášť v nadpisech otázka většinou být nemusí. Proč spolupracovat s námi? (Proč se mě ptáte???) vs Proč spolupracovat s námi (jo tady budou důvody, ok).
4. Vykání s velkým V
Ozveme se Vám. Budeme Vás kontaktovat. I když chcete být slušní, na web (nebo do newsletterů), kde nevíte, kdo se zrovna dívá, velké V nepatří. Mluvíte tu k masám, a tedy s malým v.
Jak na to jít líp? Asi pomůže jen přepsat a dodržovat. 🙃
5. My
Jsme nejlepší, děláme to a to, pracujeme pro... Občas je třeba něco o vás napsat, ale protože vy potřebujete zaujmout návštěvníky webu, potřebujete taky mluvit k nim.
Jak na to jít líp? Místo „poradíme s výběrem softwaru“ zkuste „získejte nezávislé poradce“, místo „náš software umí uspořádat chaos“ zkuste „řekněte sbohem chaosu“.