78 % firem si vybere dodavatele, kterého už dávno zná. Co s tím?
Podle průzkumu TrustRadius si 78 % kupujících vybere dodavatele, kterého znali dávno předtím než začali dělat výběrové řízení. Ano, mluvíme zde o B2B. Mimochodem newsletter firmy Wynter z dnešního rána přidal dalších pár zajímavých čísel:
Zákazníci v B2B posuzují v průměru 2–5 dodavatelů.
Jakmile si udělají shortlist, ze 71 % zůstanou věrni svému favoritovi, ostatní slouží pro potvrzení volby.
Zákazníci jsou ochotní zaplatit víc důvěryhodným značkám, protože to snižuje riziko v komplexních B2B obchodech.
Co to pro vás znamená?
Krátká odpověď: budovat značku, respektive povědomí o značce.
Dlouhá odpověď: Tu by vám dal třeba Pavel Cahlík. Za mě je součástí tohoto budování i dlouhodobá konzistetní komunikace. A s tou vám zase dokážu pomoct já. Protože pokud firmy pozvou jen 2–5 dodavatelů do výběrka, vy se potřebujete mezi těchto 5 značek dostat. Nebo ne?