Jaký komunikační tón zvolit pro B2B publikum?
Na tuhle otázku neexistuje jednoduchá odpověď. Pro B2B dlouho panovala představa, že komunikace musí být strohá, korporátní, odtažitá. Od toho firmy upouštějí, rozhodně ale není cesta mluvit jednou tak a jednou jinak. Váš komunikační tón (tonalita, tone of voice) je jen váš. Tady je pár věcí, které vám pro stanovení tonality pomohou.
Jak máme definovat naši cílovou skupinu pro firemní komunikaci v B2B?
Cílová skupina vaší komunikace nebude jen jedna. Určitě komunikujete směrem k zákazníkům, ale také k (potenciálním) zaměstnancům a skrze média i k širší veřejnosti. Jak si definovat cílové skupiny tak, aby vaše firemní komunikace dávala smysl?
78 % firem si vybere dodavatele, kterého už dávno zná. Co s tím?
Podle průzkumu TrustRadius si 78 % kupujících vybere dodavatele, kterého znali dávno předtím než začali dělat výběrové řízení. Ano, mluvíme zde o B2B.