Jaký komunikační tón zvolit pro B2B publikum?
Na tuhle otázku neexistuje jednoduchá odpověď. Pro B2B dlouho panovala představa, že komunikace musí být strohá, korporátní, odtažitá. Od toho firmy upouštějí, rozhodně ale není cesta mluvit jednou tak a jednou jinak. Váš komunikační tón (tonalita, tone of voice) je jen váš. Tady je pár věcí, které vám pro stanovení tonality pomohou.
5 detailů, které zlepší váš web a zvládnete je upravit sami
Na firemních webech přežívají drobnosti, které tam už dávno nemají co dělat. Zkontrolujte si, jestli vaše webové stránky taky nepotřebují lehký facelift.
Jak využít texty, které už máte hotové
„Co UŽ ZASE publikovat?!“ Tuhle otázku má občas každý z nás. Dobrá zpráva je, že nemusíme stále dokola vymýšlet kolo. I vy můžete svůj obsah zrecyklovat. Tady je několik tipů, jak na to.